Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mädels
Kummt scho wieder so a Emanzipationswelle daher [Bild: icon_twisted.gif]

Ned hauen i hab nix gsagt [Bild: crazy.gif] [Bild: mryellow.gif]
jo wenn des so is kun i mi a glei brausen geh vielleicht seud i doch amoi de saufescarbaten lossn am Wochenende (keine Ahnung wie mann das wort schreibt) kleiner Scherz!!! Wie trainiert ihr eingentlich im Winter? So das wieder Fit seiz zur Saison bei mir is heud immer so i hätt zwor an Heimtrainer (nur ein eingespantes Hartail) owa i trainier nur don wen i muass. i hoss des (Folter)Teil. Des kust oafoch nied vergleichen Radln im
Freien oder dahoam in der Budn! Saz ihr immer fleißig beim Longlafn oder??(SCHERZ) aber laut BIKE oder MOUNTAIN BIKE, keine Ahnung wo des nomoi gestanden hod, is des die beste Tainingsalternative zum Heimtrainer.Fitnessstudio is mir ehrlichgesagt zu Teuer! oder is euch die Kondi egal kun i mir owa nied vorstellen! [Bild: mrred.gif]
Einfach im Winter biken?!! Wie wärs damit! [Bild: wink.gif] [Bild: wink.gif] [Bild: wink.gif]
Macht ja der Großteil ausm Forum.
Also Mädel schwing dich auf dei Bike und geh heizen! [Bild: icon_twisted.gif] [Bild: icon_twisted.gif] [Bild: icon_twisted.gif]
a frau mit sauf-eskapaden ?? pfui [Bild: mrbrown.gif]
jo und wonn gez ihr do Biken???? i hob nur am Sonntag Zeit und des an gonzen Tog dafür hob i unter der Woche nie Zeit!deshalb muass i em wos onderes Mochn um fit zu bleibn! ich muss nänlich immer um 9 anfangen zu arbeiten und um 6 hab ich schluss und da is es schon finster und eisig kalt! wos seud i do mochn? [Bild: frown.gif] [Bild: frown.gif] [Bild: frown.gif] ab nächstes Jahr hab i mir eh wo anders beworben wo i sommer wie Winter an halben Tog frei hob! des geht donn besser! verdien heud donn Max. um die 800 Euro im Monat (bin beim überlegen ob i des mochn seud allerdings kriag i jetzt a nied fui mehr) is heud so i kun Biken nur wenn i moi wos Schrott bin i ugschissn! weil i koa Kohle dazu hab! was arbeitet ihr damit ihr biken könnt und Kohle habt? i glab irgendwas hob i feusch gmocht!
i moan an halben Tag am Tag entweder vormittag oder nachmittag frei! und biken gehen ! sicher des is koa Karriere Job des moch i nur 1-2 Jahre nochher muas i wieder wos gscheites mochn!
Und wos is des für a job?
in einer Bäckerei Brot verkaufen!
arbeite jetz auch nicht mehr vie 7 Stunden am Tag und in der Bäckerei arbeite i dann halt durch und habe frei! hab sonst keine andere wahl wenn ich biken gehen will!
is zwar nicht der oberhammer is ja nur für ein bis zwei jahre

Möglicherweise verwandte Themen…
Thema Verfasser Antworten Ansichten Letzter Beitrag
  Downhill - beeindruckt man Mädels? FreeriderVin 75 45,194 2013-12-23, 14:40
Letzter Beitrag: BATMAN
  T-Shirt-Schnitt für Mädels noox 6 2,086 2008-09-10, 21:24
Letzter Beitrag: pAz
  Burschn und mädels schauts moi auf www.linkmen.org storma 5 822 2005-10-19, 15:47
Letzter Beitrag: exkremento
  EM der U19 Mädels Dirty Rider 7 861 2004-08-06, 15:45
Letzter Beitrag: Dirty Rider
  Mädels im Board!!! fendres 29 4,701 2003-12-30, 14:03
Letzter Beitrag: thomas_b
  Mädels die sich trauen sind hier richtig!!! Jake 32 4,840 2003-10-16, 20:45
Letzter Beitrag: thomas_b
  wieviele mädels gibt es eigentlich.... sandra 161 23,262 2003-07-14, 13:24
Letzter Beitrag: Malu
  An alle Mädels hier im Board Malu 41 6,532 2003-03-11, 23:37
Letzter Beitrag: cyberuhu
  jetzt kommen bald die Mädels Chris 23 4,279 2002-05-16, 17:46