Bewertung:
0
tolle news. weiterhin gute besserung auch von mir. du packst das schon!
Bewertung:
0
Gemma Wolfi du packst das.Gute Besserung
Bewertung:
0
Lieber Wolfi!
Wir habens ja eh alle gewußt, dass DU dich nicht unterkriegen läßt.
Ich hoffe, der Gregor und ich schaffen es bald dich zu besuchen, denn ich weiß aus Erfahrung wie langweilig es einem in einem Spital werden kann!
Wir wünschen dir alles nur erdenklich gut und freuen uns riesig.
mfg Anita
Bewertung:
0
jawoi, anzahn...!
es is einfach so a freud zum lesen, das des immer besser und besser wird!!!
weiter so!!!
Bewertung:
0
Lasst euch aber vorher einen Besuchstermin geben, weil der Wolfi is ein vielbeschäftigter Mann.
Kann dich ja anrufen wenn ich das nächste mal bei ihm bin.
Dann kannst selber mit ihm reden.
Bewertung:
0
hallo nu amal, oiso die radical racing abteilung wird die sicha a bald mal besuchen kommen....wollen aber nu a bissi abwarten bis sich der rummel um dich gelegt hat!:-)
bis dahin wünsch i da weiterhin gute besserung!!!
cu soon michi
Bewertung:
0
hallo,
es is echt schlimm wonn ma sowos hört. hob des selber erst heit glesn weil i erst heia mitm freeriden und downhillen anfang.
hob ma grot ( sitz scho seit üba ana stund dabei)den ganzn thread von anfang bis ende durchglesn und i wor echt in am wechselbad der gefühle. am anfang hots mi echt gschreit herghaut und hob drüber nochdocht wie schnöll sowos gehn konn. donn is ma immma bessa gonga wie i von seinen fortschritten glesn hob. wie i ma die ersten seiten durchglesn hob, hob i ma echt net vorstölln kinna dass nu a happy-end gibt. i kenn di ah net oba i wünsch da von ganzem herzen gute besserung.
mfg flo
Bewertung:
0
Ja es ist schon arg wenn man selbst gern heizt und dann so etwas hört, besonders wenn man wie du erst anfängt, da denkt man sich dann ob es überhaupt sinnvoll ist zu biken.
Aber ich kann dich beruhigen. Wenn du wirklich biken willst dann du es. Aber nur wenn du immer mit HELM und ausreichend Protektoren fährst und nicht über deine Grenzen gehst.
Willkommen in der Welt der Räder.
Bewertung:
0
es is net aso dass i a kompletter neuling bin. bin vorher cc gfoan (moch i eigentlich nu imma). voriges jahr hob i ma donn a dual radl zombastelt und bin damit a wengal dirtn, und droppen gwesn. dabei hob i aussagfundn dass mas downhillen und freeriden mea taugt olls dirtn. aussadem is jetz noch der crossnight bei uns in windhaag ein waren 4x fieber ausbrochn (zumindest bei uns 5 leid) und wir werdn nächste saison ah die rennen in österreich mitfoan. villeicht ah a por in deutschland.uns mochts auf jeden fall grot voi spass. is heit dann schon ziemlich hoat wonn ma donn wieda sowos heat. vor allem für mi weil in da letztn zeit ziemlich fül in meim bekanntheitskreis passiert is, vor allem beim klettern (ana is 20m obgstiatzt, und a guade freindin von mir is 6m und donn mitm kopf gegn'd wand) und mi hots sölba letztes jahr bei am drop ziemlich bes zrissn. gottseidank hob im ma nur s gelenk von da rechtn speiche gsprengt weil es hot echt net vül gfölt und mir hätts in kopf umtrad.
Bewertung:
0
lieber wolfi,
alles gute von susi und hannes p.
ihr illeks schafft das!
Bewertung:
0
von mir auch ALLES gute,
hoffentlich kommen bald neue fortschritte...
mfG
Bewertung:
0
hi wolfi möchte dir gute besserung wünschen und das du schnell wieder aufs dhradl steigen kannst viel glück!mfg felix müller