Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
knöchlprotectoren??
die dainise protectoren fürn fussknöchl? sind die was gscheids? oda is des nur rausgschmissenes göd?

www.dh-insane.com
Mitglied der Karl Wilhelm Friedrich Freiherr Drais von Sauerbronn Kirche
Verkaufe:

Big One Pro
Boxxer 151mm

Suche:
Monster T
Zahlt sich meiner Meinung nach net wirklich aus...

wennstas brauchadsd dann verrutschns.

Ich glaub die von 661 sind besser.

i hobs letztes jahr von da petz zum geburtstag gschenkt kriegt und habs wenn ich mit halbschuhen, sprich sneakers, fahr immer an, weil i ma dauernd die pedalen in die knöchel ghaut hab. seitdem keine probs mehr.
und verrutschen könnens gor net herr meister!!! die werden nämlich vom schuh gscheit festghoitn... so is des nämli.
und aussadem brauchst nur mit gscheite schuach fohrn de a bissl hecha san, so wie in stip seine, in rainer seine(najo, de vielleicht net [Bild: wink.gif]) und meine, dann gibts do sowieso nix...

www.mtbfunpark.com

Oiso...i hob dann de blauen Flecken und gschwollenen Knöchel immer genau da, wo de Dinger aufhören....weil wenn i an Schlag vo so schräg vorne draufgriag, hilft des Ding original genau überhaupt net. Im Sommer is eh wurscht...im Winter san de gschwollenen Knöchln in de SkiSchua oba a weng grindig.

Oba wenns vo da Petz san...i trog jo mei SharkFin jo a mit Stolz...obwoi mi oiwei olle verarschen tun...allen voran der Schanö und seit neiestem hot der nòóx a nu depperte Sprüche auf Lager...iatzt wirds ma boid z´Deppert. I hau eng olle mit meim Gürtl!

geh, mein Bemerkung war doch gar net so böse... [Bild: wink.gif] Ich kann mich gar nicht mehr genau erinnern...

nòóx, Downhill Ranger
I kann mi nur an sowas erinnern wie: du kannst in der Luft garnimma schief kommen, bei dem Stabilisator!

Also echt, du weißt eh wie leicht ich beleidigt bin...da muß sowas echt net sein [Bild: wink.gif]

sowas ähnliches kunnt hinkommen.. worst worscheinlich zwenig in da Luft ;-)

nòóx, Downhill Ranger
des kann a wieder mehrere Gründe haben:

1. der schware Helm ziagt so obi
2. bin i einfoch über de Sprünge drübergestrichen wia a Katzerl
3. wor i einfoch zu langsam zu abheben...

Net die Shark Fin is des oage, der Kinnschutz, des Trumm, is nu vü ärger!!

Rüdiger, kannst du mal an anderen Avatar reingeben? Bei deinem Bild denk ich ma immer dein rechter Fuss bricht grad weg... des tut immer so weh.

nòóx, Downhill Ranger
Ich versuchs [Bild: smile.gif]

Geschafft, bis i was Gscheiteres hab...

was gscheiters finden bei dem bild derf owa eh ned schwer foin Tongue

Gehe zu:

Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste