2008-02-15, 11:35
(Dieser Beitrag wurde zuletzt bearbeitet: 2008-02-15, 12:08 von klana_radikala.)
o.k, don schau ma wegn der cd a morgn, oder host do kurz zeit das is beim ham foan kurz abhol?
jop, wen i ned vergiss werd i den baum fotografieren XD
jo, den aparat von meiner mum kon i eventuell ausborgen, kon owa a nur vids. mit ana mittleren auflösung mochn, also ned wirklich bildschirmfüllend von der größe her
callst mi morgen kurz moi dast ma bescheid sogst won ma foan?
edit:
yeah, bei dem wetter wos jetzt hod fühl i mi scho fost so gezwungen wie bei strahlendem sonnenschein am pöstlingberg zu fahren ^^
hoffentlich siag i de bam don nu vor lauter nebel XD, und hoffenltich nimmt mi a bim fahrer mit der mitleid mid mir hod bei dem wetter
jop, wen i ned vergiss werd i den baum fotografieren XD
jo, den aparat von meiner mum kon i eventuell ausborgen, kon owa a nur vids. mit ana mittleren auflösung mochn, also ned wirklich bildschirmfüllend von der größe her
callst mi morgen kurz moi dast ma bescheid sogst won ma foan?
edit:
yeah, bei dem wetter wos jetzt hod fühl i mi scho fost so gezwungen wie bei strahlendem sonnenschein am pöstlingberg zu fahren ^^
hoffentlich siag i de bam don nu vor lauter nebel XD, und hoffenltich nimmt mi a bim fahrer mit der mitleid mid mir hod bei dem wetter

http://www.downriders.com
Verkaufe: Kowa The Gism 40
Verkaufe: Kowa The Gism 40