2002-11-29, 11:41
ok, i kenn den Bender auch ned persönlich, ABER einer meiner besten Freunde und meine Ex haben bei der Red Bull Ramage a Wochn beim Bender gewohnt, und san a mit eam biken gwesen. I drau ma oiso sogen, das i über den Typen mehr weiss wie Du. (weil de Beik lies i sowiso ned)
Der Besuch ergab vollgendes Fazit über herrn Bender: ER KANN NED RADLFOAN!!! Wenns um Drops geht is er bei jedem dabei, keine Frage. Wenns drum geht die eigene gesundheit auf Spiel zu setzten, is er dabei. Wenns a bissl technisch wird, echt nur a bissl, muas da Bender absteigen!! Meine Ex is a guade Radlfoahrarin und technisch guad drauf, DIE is Sachen gfoan, bei de da Bender abgsteigen hod miassn, weil er eben ka Technik hod!!! Ausserdem red der Typ anscheined so langsam, das nebenher fast einschlafst (kommt wohl von extremen Ghanscha-Missbrauch in Kombination mit aufn Kopf foin). Aber alle waren sich einig, da Bender is menschlich a cooler Typ, des muas ma eam a zugestehen. Wos i nua ned mog, des is wenn ma an Bender quasi als Gott verehrt, weil des hod a ned verdient!! Er kann oa Soch, und des is sein Körper irgend wo abizuhauen. Er is a wüda Hund, aber ka richtiger Radlfoahra.
A guad Radlfoahra definiert sich nicht unbedingt durch des wos er mocht, sondern wie er es mocht. kontrolliert und stylisch. und des mocht das Bender ned. So, wieder moi mein Senf dazua geben. i versprich es woa des letzte moi zu dem Thema, weil jetzt wird ma echt z´bled und i wüll eh mit kan streiten onfonga!![[Bild: icon_rolleyes.gif]](https://www.downhill-board.com/images/graemlins/icon_rolleyes.gif)
Happy Trailz!!!!
Der Besuch ergab vollgendes Fazit über herrn Bender: ER KANN NED RADLFOAN!!! Wenns um Drops geht is er bei jedem dabei, keine Frage. Wenns drum geht die eigene gesundheit auf Spiel zu setzten, is er dabei. Wenns a bissl technisch wird, echt nur a bissl, muas da Bender absteigen!! Meine Ex is a guade Radlfoahrarin und technisch guad drauf, DIE is Sachen gfoan, bei de da Bender abgsteigen hod miassn, weil er eben ka Technik hod!!! Ausserdem red der Typ anscheined so langsam, das nebenher fast einschlafst (kommt wohl von extremen Ghanscha-Missbrauch in Kombination mit aufn Kopf foin). Aber alle waren sich einig, da Bender is menschlich a cooler Typ, des muas ma eam a zugestehen. Wos i nua ned mog, des is wenn ma an Bender quasi als Gott verehrt, weil des hod a ned verdient!! Er kann oa Soch, und des is sein Körper irgend wo abizuhauen. Er is a wüda Hund, aber ka richtiger Radlfoahra.
A guad Radlfoahra definiert sich nicht unbedingt durch des wos er mocht, sondern wie er es mocht. kontrolliert und stylisch. und des mocht das Bender ned. So, wieder moi mein Senf dazua geben. i versprich es woa des letzte moi zu dem Thema, weil jetzt wird ma echt z´bled und i wüll eh mit kan streiten onfonga!
![[Bild: icon_rolleyes.gif]](https://www.downhill-board.com/images/graemlins/icon_rolleyes.gif)
Happy Trailz!!!!