Bewertung:
0
2008-02-22, 17:55
(Dieser Beitrag wurde zuletzt bearbeitet: 2008-02-22, 18:01 von klana_radikala.)
hey leute:
weil ich grad the collective ansehen, und die ja auch vids. habn die seasons etc. heißen is mir grad wieder n denkanstoß fürn namen gekommen
i. was das sich n bisschen auf die natur und/oder den wald bezieht
steelwood freeride/gravity/rider collective/group, o.Ä.
fällt euch was dazu ein o. findet ihr das allgemein sch****?
@thissy: wan hast du vor das vid. rauf zu ladn?
@all: mach ma mall sonntag fix 14:00 beim hauptplatz? aber pünktlich sein damit wir mit der bahn um 14:20 rauf können
und nu kurz wos zum namen: bitte riders, weil ridaz o. ähnlich klingt nur noch türkisch deutsch und ned noch i. welchen leuten die mit am bike halbwegs umgehen können, wir wollen ja wen wir in 2 - 3 jahren in amerika touren auch nen ordentlichen namen habn auf unseren blue-ray disc covern haben 
wir wollen ja das collective mit vanderham und co ablösen wen die zu alt sind
Bewertung:
0
hey leute:
falls jemand dh-rangers sticker in weiß oder gelb braucht: hab ich jetzt ein paar für euch
Bewertung:
0
peakend find ich so auch ned so schlecht... müsste ma vielleicht nu irgendwas dranhängen...
steelcity gravity society is do a wengal laung, oda? do braucht ma jo a hoibe stunde, bis ma den namen überhaupt amal ausgsprochen hat...ridaz hört sich foi turkishstyle au, kann aber trotzdem was....
Wievü pickerl hast denn bekommen...? wenn i einen oda so habn könnt, würd i ned na song
Bewertung:
0
2008-02-23, 18:15
(Dieser Beitrag wurde zuletzt bearbeitet: 2008-02-23, 20:04 von klana_radikala.)
konnst von mir aus mehr a hom, hob gnuag
kon e morgn wöche mit nehma
n mc'i hods grod bes aufgstöd, der was ned ob er midfoan kon morgn, er hod gsogt er möt si nu
und wie schauts jetzt aus mit bestellen? wos brauchts den?
ajo: im bike board hod mir jetzt ana gschriebn der selber an shop hod, wen er ma a gscheids angebot mocht kenna ma bei erm a bestellen und unser hp mit seim shop verlinken 
der shop steht genau wie wir nu in de startlöcher, also i glaub do kennat si eventuell a intressante partnerschaft, und vl. wen da shop und wir guad rennan sogoa a sponsoring ausgeh
miass man hoid a bissi traktieren, im BB is sein nick: monsterTv8 ´
schreibts erm afoch wos es so brauchts bzgl. bestellen, und sogts er uns alle miteinander den mengenrabatt verrechnen soi, owa wen möglich an jede adresse einzeln liefern, natürlich gratis, bzw. nur 1x versand verrechnen, des warad geil :twisted:
hob grod wos geiles in seim shop gseng:
http://www.spinsbikes.at/shop/product_in...4feacc42fc
de parts sand echt vom feinsten!
also i werd schaun das i meine 2 bikes verkauf, und wen i an guadn preis dafia griag besorg i ma des und scheiss don komplett aufs touren fahrn, bzw. fahr touren mit am 100€ radl
Bewertung:
0
bin auf jeden fall dabei heid und i habs gschoft dass i de vids auf a cd brenn :-) werds dann heid glei mitnehma .
Bis späda dann
Bewertung:
0
yeah, find i leiwaund ^^
de werd i ma wen i don vom biken ham kum glei onschaun
also, bis 14h leid
Bewertung:
0
so, i hob des gleiche problem wie du thissy, i hob den codec ned, sprich i hob nur audio und ka video wen i ma des anschaun will
kennast ma den Samsung MPEG-4 (SEDG) codec schickn o. so?
bzw. wennst des video uploadest des glei dazua uploadn?
ajo:
jetzt beim ham foan hods mi bei der letzten ampel fost aufgstellt, mei bremse funktioniert wieder!! :confused:
ajo: de neichn vids. und pics. kennast eig. a glei uploaden wennst scho dabei bist
Bewertung:
0
wegen biken..:
http://melodicfarting.dizzy-w3.at/freeri...=33#post33
klana_radikala schrieb:ajo: im bike board hod mir jetzt ana gschriebn der selber an shop hod, wen er ma a gscheids angebot mocht kenna ma bei erm a bestellen und unser hp mit seim shop verlinken 
der shop steht genau wie wir nu in de startlöcher, also i glaub do kennat si eventuell a intressante partnerschaft, und vl. wen da shop und wir guad rennan sogoa a sponsoring ausgeh 
miass man hoid a bissi traktieren, im BB is sein nick: monsterTv8 ´
schreibts erm afoch wos es so brauchts bzgl. bestellen, und sogts er uns alle miteinander den mengenrabatt verrechnen soi, owa wen möglich an jede adresse einzeln liefern, natürlich gratis, bzw. nur 1x versand verrechnen, des warad geil :twisted: der typ is eh do a angmeldet
was hast erm denn zruckgschriabn? würds gerne bei den links eintragen... natürlich noch viel gerner bei den sponsoren...
Bewertung:
0
2008-02-25, 10:19
(Dieser Beitrag wurde zuletzt bearbeitet: 2008-02-25, 10:57 von klana_radikala.)
jo, wir sand grod am schreibn wegn de hosn und i schreib erm scho zum 5.x das er ma mal an kosten voranschlag machn soi für de gesamte bestellung
@thissy:
kennast du nu moi den link von dem shop posten bei dem du bestellst?
Bewertung:
0
@klana r.
he schick ma bitte büda und a klane bescheibung vom hitec (thisy@gmx.at)
wifü host gestan no moi gsogt dasst wüst 800??
Bewertung:
0
2008-02-25, 13:44
(Dieser Beitrag wurde zuletzt bearbeitet: 2008-02-25, 13:55 von klana_radikala.)
jo, owa sog erm a bissl mehr, also wennst zu erm 950 sogst don "verhandelt" i mid erm nu auf ca. 800 owa
hob jetzt moi de fotos gschickt wos i do hob
sand ned so guad, werd daham nu welche mit der kamera mochn und da de a nu schickn, de werdn don besser und heller
hob den link a nu dazua doa, weil ma den text ned aussa kopiern kann
Bewertung:
0
zeas burschen!
wie wars bike gestern? mi kackts voi an dass i ned fahren hab können. :mad:
wie da radikale scho geschrieben hat, hats mi am samstag ziemlich heftig zerrissen.:2rolleyes:
es knack tut ma weh, unterm kinn, hab i mi beim sturz aufgerissen, und fett abgeschürft (nachn sturz hab i blut gespuckt weil i ma an einer stelle die lippe durchgebissen hab), und da rechte haxn will a ned so recht.
tut weh und gehn kann i a ned gscheit (schätz mal wieder was gezerrt  )
des beste überhaupt: bin anscheinend so eindetoniert, dass mei Travis verzogen hat :eek: i hoff des lasst sich richten ... denk aber schon.
(wenn ned: dann lauf i amok)
greetz
Bewertung:
0
jo, das der sturz auf de gabel gonga is hod ma eig. scho vermuten kenna so rein von der optik her
mit meiner alten shiver warast do besser dran gwesn 
weil de is hart wie sau
hoffentlich is de boxxer ned all zu empfindlich, weil aufm neichn bike is don ane drauf
außer i nimm des getunte a-line mit de ganzen parts, don hed i a 888
jo, gehen is immer scheisse, wia i ma den knöchel verstaucht hab hab i nu fahren können, aber gehen nimmer
Bewertung:
0
oh.. hehrt sich ja schlimm an Novalis.
Gute Besserung, dasd halt bald wieder aufs Bike kommst
Bewertung:
0
Achja, was haltets denn wiedermal von einem Stammtisch?
Diese Woche würds bei mir gut gehen eigentlich... dann könntma, des wegen dem Bestellen (und geld), den rangers-pickerl  , dem Namen, (den sponsoren), sachen für die site, etc... klären...
|