Bewertung:
0
Hi weiss irgendjemand vielleicht jemanden oder einen shop der noch ein S8 verkauf?? egal ob gebraucht oder neu (wirds warscheinlich nimmer geben heul)Ich bin so verdammt scharf auf den rahmen sowas geiles gibts koa 2ts mal! bitte helfts ma weiter! mei herz war wieder voller freid wenns nu irgendwo oan gibt.mfg santa
Bewertung:
0
versuchs mal auf dem marktplatz... oder ebay !?
Bewertung:
0
bei ebay nix gfunden marktplatz leider anet!i brauch so an rahmen i hab mi unsterblich verliebt.bbbrrr es leben is so ungerecht.mfg
Bewertung:
0
des radl kun i wohl vergessen erstens weils net wias S8 is (ka ob des oanfach so a frühe version war oder was aber es is net des s8 was i will,schaut aber ähnlich aus)2 is des a italienische seitn oder sowas.3 glab i net dass des zum verkauf steht.i frag mi eigentlich warum du den link einigstellt hast???mfg
Bewertung:
0
DANKE!!!!!! der eine rahmen von england ( versteh zwar net dass da a loch im hinterbau drin is??)aber der gfallt ma sauguat.danke dir aufjedenfall!!! werd mich zwar noch weiterumsehen aber thx fia de 2 links! mfg
Bewertung:
0
des is noch das alte modell
Bewertung:
0
jo habs grad beim surfen aussagfunden.99 iger is des glab i oder?also noch unwarscheinlicher dass is find weil mir taugt es 00/01 so wahnsinnig! trotzdem nuamal danke an alle die was ma bis jetzt helfen probiert ham!!!! mfg